طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

  • ۰
  • ۰

کاملا طبیعی است که طراحی سایت ها را با دیدگاه های پاسخگو ایجاد کنید و همینطور برای مدت کوتاهی هم بوده است. البته، هر طراحی سایت نیازی به پاسخگویی ندارد، اما حسن نیت ارائه میدهد آن را به بازدیدکنندگان تلفن همراه شما در صورت داشتن آنها. اما چگونه می توانیم الگوهای طراحی سایت های پاسخگو را ایجاد کنیم انواع طرح ها در طراحی سایت برنامه اسکچ یک برنامه مک برای طراحان رابط کاربری است که یا کد نمی کنند.

یا راحت تر به کار بر روی کد به طور جداگانه در یک ویرایشگر کد و داشتن انتخاب نامحدود به عنوان کدام ابزار و خدمات آنها می توانند در طراحی سایت استفاده کنید. با این حال، می توانید با کلیک راست بر روی یک لایه و کپی سبک سی اس اس به کلیپ بورد، بنابراین در طراحی سایت آن را به طور کامل از کار یک توسعه نیست. به همین دلیل، من فکر می کنم اسکیج ابزار نهایی برای طراحی سایت رابط های پاسخگو است. چگونه بازدید کنندگان طراحی سایت را به مشتری تبدیل کنیم از جمله مقالات کاربردی وب سایت ایده سافت می باشد که مطالعه آن را به کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم.

 

 

 

قالب اسکچ در طراحی سایت

در این آموزش، من از یک قالب اسکچ من استفاده خواهم کرد که قبلا ساخته ام برای استفاده از یک طراحی سایت واقعی استفاده شد، بنابراین من کمی آن را کمرنگ کرده بودم و صفحه گرافیکی موبایل را حذف کردم تا بتوانیم آن را با استفاده از عناصر از صفحه دسکتاپ ما بازسازی کنیم. طرح اسکچ دارای تعدادی از ویژگی های برای کمک به تسهیل مفهوم استفاده مجدد از عناصر و سبک ها، که بسیار مفید است برای تمیز کردن طرح های پاسخگو در طراحی سایت می باشد.

نگاهی به برخی از راه هایی که ما می توانیم نیم ساعت از زمان گردش کار پاسخگو خود را کاهش دهیم. آیا نمی توانیم عناصر را به یک صفحه گرافیکی موبایل در طراحی سایت منتقل کنیم خوب، بله، می توانید اما با توجه به سطح بهینه سازی تلفن همراه که باید اجرا شود، می توانید زندگی خود را با استفاده از سبک های به اشتراک گذاشته شده، سبک های متن و نمادها را در طراحی وب سایت آسانتر کنید با استفاده از کارت پستال شما می توانید.

 

اشتراک گذاری در طراحی سایت

از آنجا که من فقط استفاده از اسکچ اسکچر خود را برای هدایت شما به سمت راست، این یک گام به گام آموزش نیست، بنابراین احساس رایگان برای ایجاد لایه های خود را و سبک آنها را با توجه به نیازهای خود در طراحی سایت است. من با سبک های مشترک شروع می کنم؛ این ها مفید هستند اگر شما می خواهید سبک های لایه را تکرار کنید اما اندازه آن را در طراحی سایت تغییر دهید ابتدا لایه ای را که می خواهید تکرار کنید را انتخاب کنید.

در مورد من این خط افقی چند رنگی در بالای مدل است. اپاسیتی است و با یک گرادیان خطی پر شده است و اینها سبک هایی هستند که در هر دو جلوی هر دو، سازگار در طراحی سایت باقی خواهند ماند، اما اگر باید در عرض صفحه نمایش نمایشی موبایل قرار گیرد، عرض باید تنظیم شود. سبک های به اشتراک گذاشته شده راه پیش رو است زیرا این دقیقا همان است که تمام سبک های لازم را می گیرد، اما با توانایی تنظیم اندازه های سفارشی در طراحی سایت است.

 

 

 

طراحی سایت ایده آل

در نوار کناری در سمت راست بازرس یک جعبه محرمانه وجود دارد که می گوید هیچ سبک مشترک آن را در طراحی سایت انتخاب کنید، ایجاد جدید به اشتراک گذاشته شده و یک نام برای آن را تایپ کنید. اگر شما با سی اس اس آشنا هستید، آن را مانند نامگذاری یک کلاس قابل استفاده مجدد در طراحی سایت فکر کنید. قالب های ایمیل را بدون هیچ گونه مهارت برنامه نویسی در طراحی سایت ایجاد و ویرایش کنید! شامل بیش از 100 جزء برای کمک به ایجاد قالب های ایمیل سفارشی سریعتر از همیشه قبل از اکنون سعی کنید به صورت رایگان!

در حال حاضر بر روی صفحه نمایش تلفن همراه کلیک کنید را برای شروع یک شکل مستطیلی فشار داده و آن را بیرون کشید، دوباره بر روی کشویی مجدد در طراحی سایت تهران کلیک کنید و سبک مشترک جدید را انتخاب کنید. حالا باید یک مستطیل جدید با ابعاد کاملا متفاوت باشد، اما با همان در طراحی سایت سبک است. اگر تصمیم گرفتم که می خواهم رنگ پس زمینه این عنصر افقی را تغییر دهم، اکنون می توانم این کار را به صورت آزاد انجام دهم، زیرا آنها هر دو سبک های مشابه را به اشتراک می گذارند و با هم در طراحی سایت همگام سازی می کنند.

 

نمادها در طراحی سایت

نمادها کاملا شبیه به استایلز های مشترک هستند، اما در عوض آنها به گروه لایه ها اعمال می شود و نمی توانند مستقل از عرض ارتفاع در طراحی سایت باشند. اگر ابعاد یک لایه را در یک گروه سیمبل تغییر دهید، آن لایه در تمام نمادهای دیگر نیز در طراحی سایت تغییر خواهد کرد. اجازه بدهید به شما یک مثال بزنم. من می خواهم کل صفحه هدر را در منوی دسکتاپ من به سمت کیبورد موبایل بچرخانم، بنابراین گروهی را که حاوی تمام لایه های ضروری در سمت چپ لایه ها چپ در طراحی سایت قرار گرفته است.

ایجاد کرده ام همان طور که ما به اشتراک گذاشتیم و استفاده از تکراری برای ساخت یک کپی از نماد. پس از آن، من از برای انتقال آن به موبایل در طراحی سایت استفاده کردم. همانطور که می توانید از تصویر زیر مشاهده کنید، تمام سبک ها و علامت های به اشتراک گذاشته در درخت لایه بنفش در شرکت طراحی سایت ظاهر می شوند. تصاویر در طراحی سایت حالا که عکسی دایره آبی را در یک صفحه نمایش تلفن همراه دیدم، تصمیم گرفتم که آن را کوچکتر کنم.

 

 

 

سبک های متن در طراحی سایت

در این تمرین نهایی، سبکهای متن را بررسی خواهیم کرد اینها تقریبا با سبکهای به اشتراک گذاشته شده مشابه هستند، بلکه فقط به لایه های متن در طراحی سایت اعمال می شوند. مهم است که به خاطر بسپارید که هر بلوک متن نیاز به داشتن لایه خاص خود دارد تا بتوان استعدادهای متنی متن را به آنها اعمال کرد. این بسیار مفید است برای ایجاد راهنماهای سبک در یک تخته جداگانه قبل از اینکه شما شروع به طراحی سایت در همه پس از آن، لایه های نوشتار جدید می توانند.

 سبک های متن را در عرض چند ثانیه اعمال کنند طراحانی که آیکون ها، کیت های رابط کاربری و سایر منابع طراحی سایت را اغلب از سیمبل در برنامه اسکچ استفاده می کنند، به ما اجازه می دهد که از این منابع طراحی شده در پرواز استفاده کنیم، نه اینکه آنها را مجددا تکرار کنیم و لایه ها را از بین ببریم. یک روش. پس از اعلام سبک های متن و با استفاده از تی برای قرار دادن متن در صفحه گرافیکی موبایل، من دو مسئله را در طراحی سایت روبرو شدم.

 

سازماندهی برنامه ها در طراحی سایت

هنگامی که یک صفحه جدید ایجاد می کنید یا یک موجود را تکراری می کنید، آن را به طور خودکار در حدود پیکسل به سمت راست ظاهر می شود، و آنچه که پس از ایجاد چند بوته باقی مانده، یک ردیف طولانی از مدل ها در طراحی سایت است. راه بسیار خوبی برای سازماندهی وجود دارد. اگر بر روی یک مگابایت کلیک کنید، می توانید واحد های و را عوض کنید تا این صفحه را به سمت چپ در طراحی سایت حرکت دهید.

نه تنها ما می توانیم فراوانی از مدل ها را مرتب و منظم نگه داریم، بلکه باید نظری نیز داشته باشد. بهترین راه ممکن است مدلهای رومیزی در سمت چپ و مدلهای تلفن همراه در سمت راست در طراحی سایت باشد و سپس هر صفحه جدید را در یک ردیف جدید قرار دهید. این به شما کمک می کند تا به طور مداوم به سمت چپ، راست، بالا و پایین حرکت کنید. شما می خواهید جلوه های هنری را به اندازه کافی در طراحی سایت نزدیک کنید.

 

 

ایجاد تغییرات در سبک های طراحی سایت

بتوانید تغییرات هر دو مدل را در هنگام ویرایش یک سبک یا نماد در طراحی سایت مشاهده کنید. نه تنها برای موبایل، بلکه برای دسکتاپ نیز من زمانی که این طراحی سایت را بعدا توسعه می دهم، به طور گسترده ای با پرس و جو های رسانه ای کار نمی کنم، بنابراین این طراحی سایت با یک اندازه مناسب همه در ذهن طراحی شده است. هنگام کلیک کردن روی یک لایه درون گروهی، سی ام دی را فشار دهید تا از طریق گروه کلیک کنید و لایه را مستقیما انتخاب کنید.

 پس از آن بازرس به شما اجازه می دهد عرض و ارتفاع این لایه را تغییر دهید. اطمینان حاصل کنید که آیکون قفل کوچک در طراحی سایت فعال شده است، بنابراین ما می توانیم نسبت ابعاد درست را هنگام تغییر ابعاد آن حفظ کنیم. در مورد من، نماد در هر دو ارت بوردز بر روی پرواز تغییر خواهد کرد، زیرا آنها به عنوان نماد در طراحی سایت پیوند دارند.

 

نتیجه گیری

نمونه سازی و فشردن یک گام مهم در هر جریان کاری طراحی سایت است، اما نباید وقت گیر یا ناکارآمد باشد. سبک های به اشتراک گذاشته شده، سبک های متن و نمادها وجود ندارد که طرح اسکچ را جذاب تر نشان دهد؛ آنها بسیار مفید هستند و گاهی اوقات نادیده گرفته می شوند. عناصر اغلب مورد استفاده از مدل های خود را ذخیره کنید تا بتوانید آنها را دوباره از آن ها در طراحی سایت استفاده کنید.

  • ۹۸/۰۴/۲۲
  • لیمو ترش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی