طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت

  • ۰
  • ۰

قابلیت های گوگل پلاس در طراحی سایت

قابلیت های گوگل پلاس در طراحی سایت گوگل پلاس مزایا و عناصری دارد که باعث نشان دادن ارزش طراحی سایت شما می شود به ویژه هنگامی که باعث افزایش بازدید و ترافیک برای شما می شود  در طراحی وب سایت خود می توانید از این مزایا بهره ببرید بیایید با هم این مزایا را مرور کنیم.

 

مزایای گوگل پلاس در طراحی سایت به شرح زیر می باشد:

جستجوی شخصی : در گوگل پلاس از طریق جستجوی شخصی افراد، رتبه ی شما افزایش می یابد این راه حلی است که گوگل پلاس از طریق آن به افزایش رتبه ی شما کمک می کند این اتفاق هنگامی می افتد که یک کاربر به حساب گوگل خود وارد شده و نتیجه ی جستجو را متفاوت با کاربری که وارد حساب کاربری خود نشده، می بیند در حقیقت گوگل تنظیمات حساب کاربری کاربر را ذخیره می کند تا نتایج جست جو را براساس تنظیمات کاربر ارایه دهد.

ایندکس شدن : ربات های جستجو گر گوگل برای تمامی پست های گوگل پلاس فعال است و این باعث می شود محتوای پست ها در گوگل پلاس به سرعت دیده شود.

رتبه بندی : ربات های خزنده ی گوگل در محتوای گوگل پلاس می خزند و صفحات را ایندکس می کنند به این ترتیب صفحات رتبه نیز می گیرند پس از این جهت است که پست گذاشتن در گوگل پلاس اهمیت می یابد.

به روز بودن : در دنیای در حال پیشرفت امروز بسیار اهمیت دارد که به روز بمانید گوگل پلاس یکی از جوامع مهم فعال برای طراحی سایت و سئو به شمار می رود.

نشانه گذاری قطعه غنی : با درج یک کد ساده در طراحی سایت تهران خود و لینک کردن آن به گوگل پلاس می توان اطلاعاتی از قبیل نویسنده ، دنبال کنندگان گوگل پلاسی او و تصویر پروفایل را در صفحه نتایج موتور جستجو مشاهده کنند.

رتبه برای نویسنده : بعید است که گوگل پلاس تنها راه برای تعیین صلاحیت بر اساس محبوبیت یک کاربر در شبکه های اجتماعی توسط گوگل باشد, اما به احتمال بسیار زیاد گوگل پلاس با این الگوریتم همراه خواهد شد تا از ویژگی ها و قابلیت های فعلی آن در الگوریتم استفاده شود..

 

سخن آخر

از زمان راه اندازی گوگل پلاس، هماهنگ سازی شبکه های اجتماعی با نتایج موتورهای جستجو به نسبت شبکه های اجتماعی دیگر بیشتر شده است.  بنابراین مهم است که برای برنامه ریزی کردن برنامه های  بازاریابی آنلاین خود شبکه اجتماعی گوگل پلاس را در نظر بگیرید.آشنایی با تاثیرات مخرب طراحی سایت غیراصولی که از بهترین و کاربردی ترین مقالات وب سایت لیموترش می باشد را نیز مطالعه نمایید.

  • ۹۸/۰۴/۲۴
  • لیمو ترش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی